2 komentarzy

O bankach polskich

mBank – od momentu zaproponowania do momentu umożliwienia posługiwania się Visą – dwa dni.

Pekao SA – od mojego dzisiejszego pisemnego złożenia dyspozycji do otrzymania karty miną z trzy tygodnie.

Który bank wybieram?

Pekao! Dlaczego? Tam może i płacę co miesiąc za utrzymanie konta ale za to nie zdzierają tak jak mBank z każdej możliwej operacji. Podliczyłem ostatnio koszty obsługi kont w jednym i drugim banku. Pekao wyszło o wiele taniej niż to ponoć darmowe konto mBanku. I to przy wykonanych wielu operacjach na koncie i kilkunastu przelewach. Widać mBank nie jest dla takich gości jak ja, ewentualnie tamtejsi pracownicy wybrali mi złą ofertę. Na jedno wychodzi. Zaraz zamykam konto.

2 comments on “O bankach polskich

  1. Ja mam pekao i jestem super zadowolony. Nigdy nie miałem problemów i nie odczuwam kosztów korzystania.

  2. aj korzystam z Multibanku – takiej poważniejszej wersji mBanku i jest zadowolony. Też wychodzi taniej niż mBank.

Skomentuj

