Dodaj komentarz

Dopadło mnie z przeszłości

Przylazła dziś do mnie rano Nuta. Taka jedna, dobrze mi znana ale od dawna nie słuchana. Przyszła, siadła i za jasną cholerę nie chciała sobie pójść. Gorzej – domagała się gwałtownie wysłuchania a tu żadnego pliku pod ręką! Tym sposobem męczyło mnie cholerstwo dzień cały aż w końcu wieczorem zaspokoiłem moją muzyczną chciwość.

To mnie prześladowało:

Future Prophecies – Black Dragon
Future Prophecies – Miniamba

Więcej o płytce, z której kawałki pochodzą można poczytać w mojej recenzji.

Ależ te kawałki to torpedy… Stare ale w cholerę jare!

Skomentuj

